zaterdag 11 januari 2014

 Dit is een haai...
 hij heeft zich net tegoed gedaan aan een maaltje potloden...
Hmm, lekker!

Een verjaardagskadootje voor mijn neefje, hij wordt alweer acht jaar en is dol op de natuur en allerlei dieren. Als je goed kijkt, zie je in de bek een rits verwerkt, zodat je de haai als pennenzakje kunt gebruiken. De vinnen heb ik met wat suikerwater hard gemaakt, zodat ze wat stevig bleven.
Twee andere neefjes vonden hem helemaal te gek en dus heb ik er nog één beloofd én nog een gele vis..(daar moet ik dus nog even goed over nadenken...). Neefje nr.2 is in maart jarig en dan hoop ik ze allemaal af te hebben.
Het patroon van de haai is gratis op ravelry te vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat, een idee of suggestie is ook altijd welkom.