donderdag 2 januari 2014

Brocante metamarfose.

Dit fotolijstje was een eenvoudig spierwit lijstje van Action, ik geloof iets van 75 cent.
Maar ja, bij mijn huis past dat dus niet... dan zelf maar aan de slag gegaan.

Eerst heb ik het glas er uitgewipt, en daarna met een stukje schuurpapier de randen even opgeschuurt.
Toen een beetje zwarte en bruine schoenpoets op mijn vinger gedaan en daar heel voorzichtig het lijstje mee ingewreven.
Dat is alles! Zo snel en simpel en het plasticachtige 'nep' lijstje werd een brocante lijstje.
Natuurlijk heb ik daarna nog meer lijstjes onderhanden genomen!

2 opmerkingen:

  1. Leuk lijstje en goed dat je weer blogt! Ik zal de link in m'n bloglijst aan passen. Laat je je oude blog wel staan of ga je deze verwijderen? groetjes en fijne dag, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mariette, wat leuk om van je te horen! Ik laat voorlopig mijn oude blogje staan hoor, er kijken nog best veel mensen op...

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat, een idee of suggestie is ook altijd welkom.